? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 15, 2010

❤Vivian Shishi 渡say I’m Back ~OHOH❤

Long time no update my blogger d><
hehe~
nw ii present Danson唐禹哲 Gek Song【I’m Back♥ for All~XD


订做的我
过程是有点寂寞
你不要沉默
给我多点动作
穿过钢铁的衣袖
每一步寻找突破
放弃的话说不出口

祈祷著会重来
过去的阻碍
牵著你的手
才知道一切都不晚
走过伤口看我的陪伴
等淡淡的笑着
感受著那些闭上眼听见的呐喊
I say I’m back
OHOH
control the music now
作用力 压抑的脉搏
上一秒忽略我
下一秒你就懂
进化后的我细胞正在跳动

(rap by f(x)amber)
I'm Back with a Master Plan 4 action,
Chain reaction of the sonic devastation
DJ drop and we don't stop (stop!)
Movin 2 da TOP with a 3-point shot
DT & Amber here to represent
Asia's where it's at, one hundred per-cent!
절대 멈추지 않아 난 끝없는 환호
우리만의 암호 let da world know!

祈祷著会重来
过去的阻碍
牵著你的手
才知道一切都不晚
走过伤口的陪伴
淡淡的笑著
感受著那些闭上眼听见的呐喊
I say I’m back
OHOH
control the music now
作用力 压抑的脉搏
上一秒忽略我
下一秒你就懂
进化后的我细胞正在跳动
I say I’m back
OHOH
control the music now
抬起胸 重生的念头
不断撞击著我
骚动注视著我
归零后的我从原点抬起头

我 摒住呼吸
流动的声音
当我睁开眼
看见的是自己

I say I’m back
OHOH
control the music now
作用力 压抑的脉搏
上一秒忽略我
下一秒你就懂
进化后的我细胞正在跳动
I say I’m back
OHOH
control the music now
抬起胸 重生的念头
不断撞击著我
骚动注视著我
归零后的我从原点抬起头



0 comments: